Brrrr..

Igår kväll blev jag jätte sjuk, blev ledsen, jag skulle råplugga idag ju! Tänkte att jag kan sova ut och då kanske jag mår bättre...på morgonen hör jag massa arbetare jobba med asfaltet utanför, deras maskiner lät som jag vet inte vad, klockan 7:45 gick jag upp för jag kunde inte somna om och jag frös, och då kollar jag ut, vad gör de? Jo, de packar upp sina grejer och drar därifrån, kunde inte sova så gick för att läsa lite och nu ska jag plugga, pappa drog till jobbet för nån timma sen och resten av familjen sover fortfarande!
 
MEEN DET VAR FAKTISKT INTE EN SÅ DÅLIG MORGON EFTER ALLT, FÖR VET NI VAD?? Jo, jag fick se lite footage av filmen IHHH, haha det va för lite :( men trailern kommer upp idag, fast vill verkligen inte se den! Även detta lilla footage har förstört filmen för mig, jag kommer bara vänta på den stunden då rose dyker upp med sin silver stake :( Såg lite av Dimtris vackra ansikte haha bara PYTTELITE man kan knappt se, men jag har kollat i slooow motion typ 10 gånger! DEN RIKTIGA TRAILERN KOMMER UT IDAG....men ska inte kolla på den bara plugga! (hoppas jag)
Vi hörs, ska göra några inställda för jag tänker inte logga in här på några dagar så jag får se :)
 
Klicka bara på bilden!
 
 

Kommentera här: