Du ser smart ut!

En grej jag stöter på väldigt ofta är att folk tror att jag är supersmart, så första året på gymnasiet gjorde jag klart för alla att jag inte alls är smart, alla vi satt tillsammans vid lunch för första gången alla var nya och jag berättade för de att jag inte är smart så förvänta er det inte. Sen började det en ny tjej i klassen haha åh världens bästa Doncha, som jag blev jättebra vän med och det va hennes första dag i vår klass, så 10 minuter innan biologi lektionen säger hon, "asså jag var en kaosbarn på min skola, jag fattar inte ens hur jag kom in på IB, jag skolka nästan varje lektion och jag fick **** poäng i slutbetyget" Och så stod jag där och hoppades på att hon inte skulle fråga om mina poäng...försent! Så jag svarade med fejkad glädje, "oh high five det gjorde jag också", jag hade exakt samma poäng som henne! Och hon verkligen blev chockad över mitt svar, så hon bara stod där med förvånad uttryck och bara "men VAH du?? fast du ser så smart ut ju?? VAAH?"
Grejen är den att jag kämpade otroligt mycket för att få de poängen jag hade!! Och jag försökte komma på massa ursäkter om att det inte var mina slutbetyg det var mina höstbetyg eftersom jag flyttade till London, men sanningen är den att jag är inte så smart som folk tror, jag vet inte om det är på grund av slöjan eller vad det är, ibland vet jag inte om jag borde ta det som en komplimang eller inte!
 
Ville bara skriva av mig lite heh...
 
Bjuder på en fin Jelena bild!
 

Kommentera här: