Kommentarer:

1 Johanna - A dream as model ♥:

wow vad snygga, passar as bra till brun hy :D

Svar: Jag veeet! Åh älskar den färgen, speciellt om man är så brun..:))
lovelifeasamuslim.blogg.se

2 ♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: Jaha vad surt... Mina föräldrar blev nästan lika glada som jag när det stod att Justin skulle komma hit.
Men han ska komma tillbaka, han måste verkligen det!!

3 ♡ Hanna Andersson ♡ :

Sv: Haha ja, mina föräldrar hade inte vågat sagt nej... Haha!
Jaha haha. Men tack för tipset, den ska jag verkligen ta och se:D

4 linah brown:

omg, så sjuukt fint!

Svar: Jaag veet!! :))
lovelifeasamuslim.blogg.se

5 Kajsa:

Gud så snyggt! är det dina egna naglar? kram

Svar: Haha I wish, jag har jättebleka fingrar, så nej det är inte mina naglar :( Kraaaam! :)
lovelifeasamuslim.blogg.se

Kommentera här: