Om varför jag fangirla så över en tweet, och vem är Richelle Mead?

Vaknade 3 idag då jag sov vid 6 heh. Jag kunde inte sova så jag loggade in på twitter bara för att kolla lite och sen skulle jag lägga mig, men då twittrar Richelle Mead, en författare, inte vilken författare som helst utan författaren till mina favoritserier, Vampire academy med biprodukten eller spin off-serierna Bloodlines. I alla fall så skriver Richelle att trailern till filmen kommer ut den här månaden och hon skrev massa andra nyheter om serierna, att bok 4 i bloodlines serierna kommer ju ut snart men hon släpper kapitel 2 den här månaden (kapitel 1 är redan ute och boken kommer ut 19/9)  Så då satt jag och bara twittra på till henne och skrev massa om nyheterna och sen kan ni se vad jag frågade haha så hon bad mig att gå lägga mig och vila upp men det blev ju ännu svårare eftersom hon svara haha åh 
 
För er som inte vet så kommer filmen som är baserad till böckerna ut den 14/2 2014 och heter Bloodsisters!! Och nej jag tänker inte kolla på trailern (om jag kan hålla mig, igår kunde jag knappt andas när jag hörde om det, kanske bara 2 sekunder..) för det kommer bara förtsöra filmen, hatar verkligen trailers, för i filmen så väntar man bara på att den scenen man såg i trailern komma hela tiden och då går filmen snabbare haha ja, jag vet jag har grova problem här! I alla fall så får jag nog ta och skriva om serierna också men det får bli i ett annat inlägg för nu blev det för mycket och så måste jag plugga! 
 
 
För er som inte vet hur twitter funkar eller har det, så är hennes svar innan ordet RT (vilket står för ReTweet = typ dela med sig av någon annans tweet) och efter RT så är det, det jag har skrivit :) och ja, det va över detta jag fangirla!! :))

Kommentera här: