Saknar plugget!

Hinner inte göra ett piss, blir så sur, för jag orkar inte plugga längre, allvarligt talat att gå igenom samma grej som jag gått igenom i två år är hur tråkigt som helst!!! Såg matteläraren (med biologiläraren) utanför och han hälsa, hade sån lust att springa till honom och fråga vad som kommer på provet eller vad man ska plugga på, jag börjar få panik nu när det bara är 3-4 dagar kvar.... Det enda jag gjort är att läsa en tråkig bok, men blir rolig att läsa när man inte vill göra matte, fast sen kommer man på att man bara lurar sig själv....Åh!
 
Jag saknar och längtar faktiskt till skolan, inte folket, utan plugget, visst låter det hemskt? Men hellre det än att må dåligt varje dag och vara orolig att faila och få hjärnsläpp, det har hänt så många gånger, att man vet hur man ska lösa problemet men kan inte få ner det på pappret och bara känner hur man kommer att faila....åh hatar den känslan, och är rädd att få den under detta prov, viktigaste provet i mitt liv, på riktigt!
Inte lika positiv som innan nu när provet närmar sig....

Kommentera här: