Vampire Academy och Bloodlines

Äntligen, kan jag berätta för er om de underbara böckerna!! Jag är en riktiig boknörd, och de absoluta favoriterna är bokserierna Vampire Academy och Bloodlines. Bloodlines är fortsättningen på VA fast i en annan karaktärs perspektiv, OTROLIGT BRA! Asså jag fall för böckerna så fort jag läste de och var inne i de redan när jag läste första sidan!! Och min älskade bästa vän Bibi läste böckerna för min skull, inte för att jag tvingade henne utan för att hon såg hur besatt jag var och för att jag ville det, för snäll är hon, min habibi (L) (saknar henne) i alla fall så rekommenderar jag alla att läsa de här fantastiskt bra böckerna av Richelle Mead. Läst om de flera flera flera gånger om! Tröttnar aldrig, kärlek!
 
Jag vill så jättegärna berätta om vad de handlar om, men det är så otroligt mycket, det är kärlek, det är action, det är hat och det är bara allt på en o samma gång, och FÖR GUDS SKULL läs inte OM böckerna på internet, för det spoilar allt bra, (vilket jag gjorde för Bibi men hon gillade böckerna fortfarande...inte lika mycket som mig men tillräckligt mycket).
 
Det var biblotekarien som rekommendera serierna till mig, och jag tackar henne för det! Och jämför inte böckerna med twilight, för allvarligt talat ingenting är likt förutom att det är vampyrer (som kallas för Moroi haha) OCH jag ser absoluuuut inte ner på twilight böckerna, de var ju mina favoriter ett tag, och det var twilight som introducerade mig inför vampyrernas värld och all galenskaphet! Så fortfarande en av favoriterna (inte filmerna dock)
 
Nu blev det för mycket så jag ska bara sluta...MEN LÄÄÄS, filmen kommer ut snart också, samma sak med 4 boken i Bloodlines! eeeep, lycka!
Vampire Academy serierna
Bloodlines serierna
 
 

Kommentarer:

1 ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: haha ja det har jag, shit det var bästa kvällen i mitt liv jag grinade så sjukt mycket:') Fick du inga biljetter..:(?

2 ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Ja visst är den, sjukt snygg!:D

Kommentera här: