Perfumees

Mina parfymer, 
- Pure DKNY (100ml) som är typ slut, men den använder jag ifall jag ska besöka några släktingar eller vänner.
- Ralph Lauren Romance (100ml), den är typ perfekt för vinter och höst, men funkar alla årstider men jag tycker bara den luktar som vinter/höst typ, och den är lite festaktig men ändå inte, jag tycker den luktar riktigt gott oavsett när och vad!! Man tröttnar liksom aldrig på att lukta på den!
- Britney Spears fantasy (100ml) är vår/höstlukt också, kanske lite för mycket under sommaren, men jag använder den mest, och under alla årstider, älskar den!  Dessutom värt priset!
- Evidence (50ml), den använder jag bara när jag är hemma, den har en mjuk feminim lukt, älskar verkligen den otroligt mycket!! Och de sänker priset på den typ hela tiden på Yves Rocher, tror den bara finns där men den är verkligen underbar!
Klicka bara på namnet på parfymen så kommer ni fram, men de finns överallt att köpa ändå,fast billigare på nätet!
Evidence 50ml
Ralph Lauren Romance 100ml
Pure DKNY 50ml
Britney Spears Fantasy 30ml
 
Tips: Köp alltid 100ml för det håller väldigt länge!!

Kommentarer:

1 Johana Duggin:

mysig blogg :)

Svar: Awww <3
lovelifeasamuslim.blogg.se

Kommentera här: