Skolaa

Första skol/gymnasiedagen i 2an så kände jag bara att jag ville dö, nej, men allvarligt talat snacka om att det var stressigt, fick massa läxor, och jag menar det är bara MJUKSTART. Tänkte vakna tidigare idag för att plugga, men vad händer istället? Jo, jag vaknar 7:20, sprang in till min brorsas rum och bad om busskortet, tog på mig ett par svarta jeans och en svart blus och drog på mig en grå slöja, så det syntes att jag höll på att försova mig, för jag hann faktiskt till lektionen!! Och jag är fortfarande inte säker på om jag kommer att bli utkastad eller får forstätta, eftersom jag redan gått om en gång, och eftersom jag inte har svenska betyg då jag flyttade till London exakt sista terminen i nian, surt.
 
Fick också massa kommentarer om att jag är smal och har blivit smalare, men jag känner att jag är normal, men det var nog mina svarta kläder, hehe!
 
En bild från sista lektionen första dagen, satte mig längst fram för första gången, utan min Bibi då hon gått om ;(
Min slöja ville se ut som slips, jag försökte gömma det hela dagen men den bara ville inte, surt! och jaa, äntligen en bild på mig...bloggen har på något konstigt sätt blivit som en öppen dagbok för mig. Och första vännen med slöja, aldrig haft några vänner med slöja, jag vet jag är cool
 

 
 

Kommentarer:

1 ♡ Hanna Andersson ♡:

Sv: Tack så jättemycket, mina favoritbyxor också!!:D

2 Liuza:

tvåan kan va riktigt tufft, men kämpa!! :D

sv: åhh tack så mycket, många kramar!

Svar: Håller med dig! Ska verkligen kämpa, tacktack!! puss
lovelifeasamuslim.blogg.se

3 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Andra året på gymnasiet är det värsta året, det är det verkligen. Men trean är stressigast. Men du klarar det här! :)

Kommentera här: