Hur jag började gilla Bieber

Under 2009 så var en tjej på skolan en riktig Justin Bieber älskare, och brukade lägga upp massa bilder på honom på bilddagboken (haha) jag brukade säga till henne åh va söt han är men visste aldrig vem det var, för jag brukade inte lyssna på musik. Visste inte ens vem han var... Men efter ett år när jag flyttade till London (en annan historia där, men flyttat tillbaks till sverige nu) så brukade de reta Justin biebers nya film som kommit ut precis (9 februari 2011) och jag brukade reta honom ocskå eftersom mina kompisar gjorde det. I alla fall så flyttade jag tillbaka hit till Sverige.
 
 Snyggingen 
 
 
Och började IB och hade i uppgift att göra en presentation om mobbning, så jag visade ett videoklipp om en kille som blev mobbad och stod upp för sig själv och Justin besökte han killen. Efter den videon såg jag några rekommendationer på Justin Bieber videos, och notera att jag aldrig lyssnade på musik, men ville ge honom ett försök och bara lyssna på vad det var som gjorde så att folk hatade honom så mycket, klickade på intervjun med hans mamma om att han var en youtube sensation och han var typ 12 år där, och de sa något om att man kan söka hennes son på google nu, DET GJORDE JAG men gissa vad? JAG HITTADE INGENTIIING om honom vet inte HUR jag lyckades haha, Men jag fortsatte kolla runt lite och lyssnade på en av hans låtar, One Time och Love Me.
 
 min normala älshkling!
 
DÄR HADE HAN MIG STORT! Dagen efter i skolan så började jag fråga runt lite om varför folk hatade honom, det är ju synd om honom! Men då svarade de bara Är du dum eller? vet du hur många fans han har eller?? Och efter det så lyssnade jag BARA på Bieber och kollade runt på hans intervjuer, shower och konserter. Och efter några veckoer var jag DÖDSFÖRÄLSKAD i honom och min kärlek för honom VÄXER seriöst VARJE dag!! Åhh fyy vad jag älskar honom 
 
 

Kommentarer:

1 Jessika:

Sv: Åh, tack!! ^^

2 H A N N A ❤:

Sv: Aw tack så mycket!! ❤
Gillar du Justin? :D

Svar: Haha jaag dööör för Justin!! Åhhh älskaar honom så otrloligt mycket!! puss
lovelifeasamuslim.blogg.se

3 JOSEFINE ANDERSSON:

Jotack de är underbara oxå :D Har du provat dem? Chokladbollarna alltså :D?!

Svar: Jaaa :))) urgooodaaaa!!! YUUMMM :)
lovelifeasamuslim.blogg.se

Kommentera här: