Kommentarer:

1 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Svar: Tack så mycket! :)

Du prata på header igår, vill du att jag gör en till dig? :) Jag gör gratis såklart. Höll på med det ett tag, sen slutade jag... Men jag gör inte för komplicerade. Men några headers finns under kategorin "design" i min blogg, så får du se om jag är nog duktig :)

Svar: Åh vad snällt! Men grejjen är den jag kan inte så mycket om hur man byter oså, har så sjukt mycket plugg nu att jag inte hunnit testa byta heh, men jag kom på nu att jag faktiskt kollat in det och det var helt grymmaa!! :)
Jättesnällt verkligen!
lovelifeasamuslim.blogg.se

2 LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands:

Svar: Det är bara att säga till ifall du vill ha en header, jag gör dem självklart personliga. Så dina bilder och din text står där. Ja, hur du vill i princip. Bara att säga till, du behöver inte ha bråttom eller något. :)

Svar: Jättesnällt, jag ska se när jag har tid för att försöka lära mig hur man byter oså :) men nu har jag massaaa läxor och mat som väntar, igen, jag är jättetacksam, jättesnällt verkligen!
lovelifeasamuslim.blogg.se

3 Anonym:

Ja verkligen sant :D

Kommentera här: